onsdag 13 juni 2012

streptokocker

Jag vet att jag borde uppdatera... Men just nu har jag nog att göra med att klara dagen!
Var till VC idag efter att gått med hals ont sen i söndags och från i måndags kunde jag inte svälja maten, knappt svälja vatten....
Jag fick iaf en riktigt bra doktor idag trevlig och lite skojig. Sånt lättar upp i sådana stunder!
På en gång såg han ju att jag hade förkylningsblåsor i munnen och sådant behandlar man inte fast det gör svin ont!
Men han tog iaf ett halsprov och kom tillbaka när det var klart, på de såg han att jag även har streptokocker. Så det blev iaf en pencelin kur vilket jag är tacksam för! Hoppas det ger med sig fort bara!

Huvudsaken är att jag är pigg nog på fredag och följa med och se när Oskar tar studenten! Jag måste med! Han tar ju bara studenten 1 gång och de kan man inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar