torsdag 21 juni 2012

Det blev student firande för mig!

Ja tro det eller ej men pencelinet gjorde sitt jobb så jag var så pass pigg att jag kunde följa med på Oskars student! Vilket kändes väldigt bra!
Jag kollade även upp smitto risken innan för säkerhets skull, men hade man äte medicin i två dagar smitta man inte längre och studenten var ju på dag 3 så det var ju lugnt!

Iaf så fick vi ju sån himla tur med vädret! Jätte fint och härligt, en perfekt dag att ta studenten på!
Vi tog emot honom på skolan, tog kort och gav presenter. Sen vidare för att se när dom åkte traktor.
Efter vi tittat på dom när de åkt så åkte vi hem en snabbis och sedan vidare till Långerud där de blev mer firande och god mat!
Där blev vi kvar till runt 20:00 på kvällen, sen hem och natta barn och sådär. Jag somna inte så långt efter, 20:45 kanske. Jag var helt slut!

På lördagen gjorde vi inte så mycket på dagen. Jag var och köpte lite blommor och familjen var hemma.

Sen på eftermiddagen åkte vi mot stan, Kristoffer skulle köra Oskar och ett par kompisar till balen. Så jag tog barnen och trängde mig in bland allt folk i värmen. Mycket finna tjejer och killar som kom längs den röda mattan!
När Oskar med kompisar hade passerat så tog vi oss ut och bort från den värsta trängseln. Det tog tid men tillslut gick det ;)
Även lördagen var ju vädret på topp!
En helt perfekt helg!

På fredagen var vi även och sa grattis till Boppa som slutade 9:an. Nu väntar nya äventyr och Södra Viken på honom till hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar