torsdag 14 juni 2012

......

Det ser inte ljust ut för morgon dagen...
Fan!
Hoppas jag är mycket bättre på lördag så jag kan följa med och titta på när Oskar ska på balen iaf...

Just nu känns allt skit!
Jag är ledsen, har ont och kan knappt prata! Inget blir som jag vill och som jag hade tänkt!

Nu hoppas jag övriga familjen slipper deta helvete så att vi inte blir tvungna att ställa in Selmas födelsedag nästa vecka! Måste vi göra det då går jag under, mitt hjärta skulle inte klara av att säga till henne att det inte blir något kalas. Så som hon längtar och väntar! Visst vissa tycker väl att man inte behöver säga något om det då, eller att man kan ta det en annan dag! Men nej! Barnen ska firas på sin födelsedag, det har jag alltid blivit och helst ska mina barn alltid göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar