måndag 4 juni 2012

Bröllop

Lördagen den 26 Maj var det en stor dag. Emma och Martin blev fru och man!
Ett jätte fint bröllop som var i Rudskoga kyrka. Perfekt plats, perfekt väder och ett perfekt par :)

Efter kyrkan åkte vi och lämna barnen hos mamma och pappa och inväntade skjutsen (storebror Micke) som fick agera chaufför. När han kom hämta vi upp Ronnie och Jenny innan det bar iväg på bröllopsfest i Lia.
Mycket trevligt folk och god mat med vackra tal!
Tårtan ska vi inte ens prata om! Mmm vad god den var!
De vart bröllopsdans på bryggan med myggen, fint och stämningsfullt(trots mygg)!
Det var även en jätte duktig trubadur som körde lite roliga musik lekar och så innan det var dansing dax!
Kvällen rusade iväg i en himla fart, helt plötsligt börja det spelas lugn musik och tro det eller ej, men efter 7 år tillsammans så fick jag min första dans av min stora kärlek! Så mysigt!
Jag tyckte väl inte att det var dags att åka hem först men när jag såg att klockan närmade sig halv 4 så tyckte tillochmed jag att det var natta dags ;)
Men har man roligt så har man. Sen förstår jag Emma och Martin med som hade andra planer på söndagen än att ligga i sängen :)

Iaf stort Grattis Emma och Martin för en jätte vacker dag med skratt och en anan glädje tår!
Hoppas ni får många lyckliga år tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar