tisdag 3 juli 2012

Tisdag!

Idag har jag vart och jobba förmiddagen. Lämnade barnen vid 7 på dagis och sedan vidare till jobbet. Sutade 12, hem och hämta barnen. Harry sov när jag kom och han var fortfarande trött när vi kom hem så han soven igen. Selma sitter brevid mig och lägger pussel. Jag håller även på att laga mat. Kykling och ris, ska bli gott! I helgen som var så var ju Kristoffer i Höljes, det var ju den årliga Rally vros tävlingen så han åkte redan i fredags och kom hem söndag kväll runt 22. Så i fredags så åkte barnen och jag till Emma och hälsade på, även Martin kom hem efter jobbet så vi fick träffa dom båda. Det bjöds på mumsig fika och vi hälsade på alla hästarna sen gick vi även till Emmas förälldrar och titta på kossorna. En härlig eftermiddag blev de som vi tackar för :) På kvällen när vi kom hem och barnen somnat la jag mig och titta på Twilight, första och andra filme. Så halv 2 la jag mig och sov... På tok försent igenkligen... Men jag blev fast ;) På lördagen åkte vi till Åtorp och Micke, Jessica och Ronja. Vi åt mat, fika och myste hela dagen. Barnen var nog mer vilda än någonsin alla 3 ;) hehe... Men dom hade roligt och det är väl huvudsaken ;) På kvällen la jag mig och titta på 3e Twilight filmen. I söndags var vi hemma istort set hela dagen. Mamma ringde på eftermiddagen om vi skulle komma ner till "Brölösa" för dom skulle spela mini golf. Så där blev vi kvar några timmar spela, fika och myste. Jag slog dom ju på golfen med så de var ju roligt ;) På kvällen tog jag den 4e Twilight filmen iväntan på min älskling skulle komma hem. Så nu väntar jag bara på den 5e och sista filmen. Någon kanske vill med och se den på bio? :) Tillslut kom han hem, min underbara man Som jag längtat efter honom! Ååå, min underbara <3 Tack till er som gjorde oss sällskap i helgen :) <3 Hoppas ni haft en bra helg ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar